Pogosta vprašanja in odgovori - FAQ
1.) Vprašanja o dostavi
- Katera dostavna služba bo dostavila moj paket in kakšen je čas dostave?
Vaš paket bo dostavila dostavna služba Pošte Slovenije. Dobavni rok naročila je enak najdaljšemu dobavnemu roku posameznega izdelka v vašem naročilu. Naveden je v elektronskem sporočilu, ki ga prejmete po potrditvi naročila. Registrirani uporabniki lahko status svojega naročila vedno spremljajo na svojem uporabniškem računu pod »Moja naročila«.
- Kakšen je strošek poštnine?
Stroški priprave blaga in dostave za redna naročila znašajo 3,99 €. Stroški so enotni ne glede na število naročenih izdelkov.
Za vse nakupe nad 59 € je dostava brezplačna.
- Ali je možen osebni prevzem naročila?
Osebni prevzem trenutno še ni možen.
- Kakšen je strošek poštnine v tujino?
do 2 kg | 2 - 5 kg | nad 5kg | |
EU | 14,90 | 22,50 | 27,90 |
Druge evorpske države | 18,90 | 26,90 | 23,90 |
ZDA in Kanada | 39,50 | 47,50 | 52,50 |
Ostali svet | 39,50 | 47,50 | 52,50 |
Za vse nakupe nad 59 € je dostava v tujino brezplačna.
2.) Menjave in vračila
- Eden od izdelkov, ki sem ga naročil/a je poškodovan oz. manjka. Kaj naj naredim?
Če prejmete poškodovan izdelek ali nepopoln paket, nas o tem obvestite na info@emka.si. Poškodovan izdelek nam v roku 15 dni vrnite na spodaj naveden naslov in naredili bomo zamenjavo, ali pa na vašo željo na vaš TRR vrnili kupnino. Stroške poštnine krijemo mi. V pošiljko priložite izpolnjeno Obvestilo o stvarni napaki in vračilo blaga v primeru poškodbe/napake (ali pa priložite kratek dopis z vašimi podatki, namenom vračila ter št. vašega TRRja).
REKLAMACIJE - Paket prosim vrnite na naslov (obvezno pripišite: PPN):
Mladinska knjiga Trgovina d.o.o. (PPN)
Slovenska cesta 29
1000 Ljubljana
za: EMKA.SI
- Z izdelkom nisem zadovoljen. Kakšen je postopek vračila?
Če z izdelkom niste zadovoljni nam ga v roku 15 dni vrnite na spodaj na veden naslov. V pošiljko priložite izpolnjen Obrazec za odstop od pogodbe (ali pa priložite kratek dopis z vašimi podatki, namenom vračila ter št. vašega TRRja). Kupec v primeru vračila blaga sam nosi stroške vračila blaga.
Paket prosim vrnite na naslov:
Mladinska knjiga Trgovina d.o.o.
Brnčičeva ulica 45
1231 Ljubljana Črnuče
za: EMKA.SI
Pri nakupu avdio, video posnetkov ali računalniškega programa nimate pravice do odstopa od pogodbe, če ste odprli varnostni pečat.
- V kolikšnem času bo izvedeno vračilo kupnine?
Kupnino za zavrnjeno blago boste na vaš transakcijski račun prejeli roku 14 dni od vrnitve paketa.
3.) Vprašanja o naročanju
- Ali lahko po oddaji naročila to naročilo tudi prekličem ali spremenim?
Za preklic ali spremembo naročila nam pišite na info@emka.si. Preklic ali sprememba je možna, v kolikor ta ni že v fazi odpreme.
- Ali lahko združim dve naročili, ki sem jih že oddal/a?
Žal združevanje dveh naročil ni možno. Nam pa lahko pišete na info@emka.si in skušali bomo najti za vas najbolj ustrezno rešitev.
- Kje lahko preverim stanje mojega naročila?
Registrirani kupci lahko stanje svojega naročila preverijo na svojem uporabniškem računu pod »Moja naročila«
- Ali je možna delna odprema naročila, če ima eden od naročenih izdelkov daljši rok dostave?
V primeru želje po delni odpremi naročila nam pišite na info@emka.si.
- Ali lahko pri spletnem naročilu izkoristim darilni bon?
Darilnih bonov pri spletnem naročanju žal ni možno koristiti.
4.) Način plačila
- Kateri načini plačila so na voljo?
Določene možnosti plačil lahko izbirate glede na tip registracije, ki ste jo izvedli. Lahko ste registrirani kot fizična oseba, pravna oseba ali pravna oseba - javni zavod. Podrobnosti lahko preberete spodaj. Nudimo vam naslednje možnosti plačila:
- Plačilo po povzetju
- MasterCard, Visa, American Express
- PayPal
- Plačilo po predračunu (pravne osebe)
- Račun z odlogom plačila (pravna oseba - javni zavod)
Imetnik računa: Mladinska knjiga Trgovina d.o.o., Slovenska 29, SI-1000 Ljubljana
IBAN (International Bank Account Number): SI56 0292 3001 2657 088
Koda SWIFT oz. BIC: LJBASI2X
5.) Oblikovanje cen
Cene izdelkov in poštnine so v evrih z vštetim DDV. Cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini ...) veljajo na dan oddaje naročila.