PETER FISK
O avtorju
Peter Fisk je izkušen strateg in marketinški strokovnjak. Delal je z nekaterimi vodilnimi družbami na svetu, vključno s podjetji, kot so Coca-Cola, Microsoft in Vodafone. Po začetnih pustolovščinah v nuklearni fiziki, se je pridružil podjetju British Airways, ko je ta upravičeno veljal za »najbolj priljubljeno letalsko družbo na svetu«. Delal je na različnih področjih prodaje in marketinga, vključno z razvojem distribucijskih kanalov, relacijskim marketingom in upravljanjem blagovnih znamk. Bil je tudi član strateškega tima za opredeljevanje izzivov globalizacije in vstopanja nizko stroškovnih ponudnikov na tržišče. V podjetju PA Consulting Group je vodil svetovalni tim za globalni marketing. Pri razvoju poslovanja, ki je v večji meri usmerjeno h kupcem, je sodeloval z različnimi podjetji, vse od Silicijeve doline pa do Singapurja. Področje dela je segalo od inovacijske dejavnosti v podjetju American Express do strategij oblikovanja trga za Shell, preko ponovnega pozicioniranja blagovnih znamk za Courage in vse do razvoja funkcije vodenja v podjetju BT. Philipsu je pomagal, da je ta postal podjetje, katerega razvoj spodbujajo kupci. V podjetju Microsoft, pa je pomagal pri uvedbi marketinga, ki temelji na vrednosti. Kot generalni direktor inštituta Chartered Institute of Marketing, največje marketinške organizacije na svetu, se je Peter zavzemal za profesionalne standarde in ugled ter za spodbujanje vodij podjetij k temu, da sprejmejo kupce in blagovne znamke kot najpomembnejše vire dolgoročne delničarske vrednosti. Te aktivnosti so podprli tudi z lansiranjem izdelka za spletno učenje, imenovanega Knowledge Hub, novo revijo The Marketer in s posebnim programom za vodenje, imenovanim Shape the Agenda. Trenutno je sodirektor podjetja za strateške inovacije, imenovanega The Foundation, s katerim pomaga podjetjem pri razvoju poslovanja po načelu od zunaj navznoter. S pogledom na svet z vidika kupca, pomaga vodjem podjetij, da lahko stvari vidijo tudi v drugačni luči in da razvijejo znanja in strategije ter prepričanja in zmožnosti, ki jih potrebujejo, da bi lahko delali izjemne stvari. To je, na primer, privedlo do spreminjanja prodajne ponudbe v podjetju M&S in reinženiringa procesov, vezanih na kupce, v podjetju Volkswagen. Peter je po vsem svetu priznan kot strokovnjak in poznavalec marketinga. Kot motivacijski govorec predava o kupcih, blagovnih znamkah, strategiji in inovacijah. Izžareva pozornost in obzirnost ter je provokativen in zabaven.
Peter Fisk je soavtor knjig FT Handbook of Management in The Complete CEO. Januarja 2006 ga je revija Business Strategy Review razglasila za enega izmed vodilnih novodobnih poslovnih mislecev. Svojo mladostno energijo in navdihnjenost združuje z izjemno praktično izkušenostjo. Peter je poročen in ima dve hčerkici. Odraščal je na podeželju Northumbrije, sedaj pa živi na obrobju Londona. Je predan tekač na dolge proge, navija za Newcastle United in nikoli se ne oddalji od svojega BlackBerryja ali iPoda.
Peter Fisk je soavtor knjig FT Handbook of Management in The Complete CEO. Januarja 2006 ga je revija Business Strategy Review razglasila za enega izmed vodilnih novodobnih poslovnih mislecev. Svojo mladostno energijo in navdihnjenost združuje z izjemno praktično izkušenostjo. Peter je poročen in ima dve hčerkici. Odraščal je na podeželju Northumbrije, sedaj pa živi na obrobju Londona. Je predan tekač na dolge proge, navija za Newcastle United in nikoli se ne oddalji od svojega BlackBerryja ali iPoda.